سايت نوتروفيل

پنجشنبه 21 دی 1402
19:57
از تهِ دلم

اگر شما جزو دانش آموزان سال دوازدهم ، يازدهم ، دهم يا جزو فارغ التحصيلاني باشيد که قصد کنکور مجدد دارند همگي يک دغدغه مشترک داريد به اسم کنکور !

آزموني که خيلي ها از آن به عنوان سرنوشت ساز ترين آزمون زندگي يک فرد ياد مي کنند.

از سال گذشته با تغييراتي که بر کنکور اعمال شد و تاثير امتحانات نهايي که در کنکور سراسري قطعي شد ، برنامه ريزي براي موفقيت در امتحانات نهايي نيز به يکي از اصلي ترين دغدغه هاي دانش آموزان متوسطه دوم تبديل شد .

اما آيا اين مسير واقعا تا چه حد ترسناک است ؟ مسير کنکور براي دانش آموزاني که ندانند دقيقا بايد چه کنند ، چه چيز بخوانند، چطور بخوانند و از چه منابعي بخوانند و ... واقعا عذاب آور است .

در چنين شرايطي مسلما بهترين تصميم داشتن يک مشاور کاربلد است .

مشاوري که تمام تصوير مسير را به درستي براي شما ترسيم کند و براساس وضعيت درسي شما برنامه ريزي هر چه بهتري را براي شما انجام دهد.

وجود يک مشاور با تجربه مي‌تواند اين مسير را تبديل به يک دوران خاطره انگيز در زندگي شما تبديل کند که سال ها بعد از آن با خاطره اي خوب ياد کنيد .

ما در تيم مشاوره اي نوتروفيل https://notruphil.com/ جمعي از رتبه برتر هاي کنکور هاي سال هاي گذشته رشته هاي مختلف را براي شما گرد هم آورده ايم تا بتوانيم در اين سال مهم در کنار شما باشيم .

تيم مشاوره کنکور نوتروفيل با سابقه اي درخشان در سال هاي اخير که تعداد بالاي قبولي هاي اين تيم به خودي خود مويد اين قضيه هست ، سعي بر آن کرده تا با استفاده از مشاورين مجرب شرايط و خدماتي ايده آل را در زمينه مشاوره کنکور فراهم کند ، که در زير به برخي از آن ها اشاره مي‌کنيم

خودتان مشاورتان را انتخاب کنيد !

شما با ورود به سايت نوتروفيل بعد از مشاهده ويژگي ها و پروفايل هاي مشاورين تيم ما ، مي‌توانيد با به دست آوردن اطلاعات درباره مشاورين تيم، خود اقدام به انتخاب مشاور مورد نظر کنيد .

در اين شرايط شما با ميتوانيد خودتان مشاور شخصي تان را از بين بيش از ??? مشاور رتبه برتر انتخاب کنيد .

طرح هاي مشاوره اي به انتخاب شما !

ما در تيم ? طرح مشاوره اي مختلف نوتروجامپ ، نوتروفلاي و نوتروجت براي دانش آموزان ساختيم که بر حسب شرايط هر کدام را که خودتان بخواهيد ميتوانيد انتخاب کنيد .

عملکرد شما کاملا تحت نظارت است !

مشاورين تيم مشاوره کنکور نوتروفيل هر شب به دقت گزارش کار هاي شما را بررسي خواهند کرد و سپس گزارش هاي شما را درنهايت با تحليل کارنامه ي آزمون هاي شما مقايسه خواهند کرد تا با ارائه راهکار هاي مناسب سطح درسي شما افزايش پيدا کند و در نهايت در اين رقابت نفس گير از رقيبان خود پيشي بگيريد .

هر سوالي داشتي با مشاورت در ميان بگذار!

مشاورين تيم نوتروفيل قرار نيست همچون يک گروهبان باشند!

مشاورين بهترين دوست و همراه شما در مسير کنکور هستند و بدون اينکه از بابت مسئله اي نگران باشيد ميتوانيد تمامي سوالات درسي و مشاوره اي خود را با مشاور در ميان گذاشته و در صورت تمايل مشکلات شخصي تان را نيز با مشاور در ميان بگذاريد .

هر هفته آزمون بده !

شما با شرکت در طرح هاي نوتروجت يا نوتروفلاي با آزمون ميتوانيد هر هفته در يک آزمون آنلاين شرکت کنيد .

بدون شک مطالعه کردن‌ بدون آزمون دادن نتيجه خاصي را در پي ندارد ،البته شايد بتوان با اين روش در امتحانات مدرسه نمره خوبي کسب کرد ولي موفقيت در کنکور بدون آزمون دادن بعيد به نظر مي رسد .

آزمون به شما کمک مي‌کند تا سطح درسي خود را بالا برده و مهارت هاي مديريت جلسه آزمون را نيز در خود تقويت کنيد .

برنامه ها رو در سايت دريافت کن ، گزارش ها رو در سايت ارائه بده !

در تيم نوتروفيل براي اولين بار در کشور با روش قديمي ارائه برنامه دهي خداحافظي شده است و همه چيز براي راحتي هر چه بيشتر دانش آموز و البته افزايش کيفيت برنامه دهي که کاملا شخصي سازي شده باشد در سايت اختصاصي نوتروفيل انجام مي‌شود.

منبع : نوتروفيل


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به از تهِ دلم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]