آیکون

دوشنبه 19 اسفند 1398
23:35
از تهِ دلم

  • [unable to retrieve full-text content]

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

آيکون


برچسب ها: آیکون ,
[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ بنر تولد يک خلاقيت براي جذابيت جشن هاي تولد

سه شنبه 13 اسفند 1398
10:21
از تهِ دلم

چاپ بنر تولد يک خلاقيت براي جذابيت جشن هاي تولد

جشن تولد به عنوان يکي از مهمترين رويدادهاي زندگي هر فرد در طول سال

مهمترين رويداد زندگي هر انساني تولد اوست و همچنين روزهاي مهم ديگري که مي تواند براي افراد بهترين اتفاق باشد. جشن گرفتن وگرامي داشتن چنين روزهايي در هر منطقه و مکاني آداب خاص خود را دارد و آذين بندي مراسم هاي شادي وجه مشترک همه فرهنگ هاست.

تم هاي مختلف در طراحي و چاپ بنر تولد

يکي از ويژگي هاي بنر تولد، ايجاد دکوراسيوني شيک و جذاب است که غالبا در طرح هاي مختلفي نظير

  • عکس شخص
  • تصاوير مهيج کودکانه
  • تم طبيعت و …. طراحي و چاپ مي شوند؛

که براي هر رده سني بويژه کودکان چاپ يک بنر تولد خوب و متناسب جذابيت خاص خود را دارا مي باشد.

ابعاد مختلف در چاپ بنر تولد

بنر تولد در اندازه و ابعاد مختلف بسته به نياز مشتريان و محل قرار گيري آن چاپ مي شوند. همچنين بنر تولد بر روي ديوار، پايه و چهارچوب قابل نصب است و به سادگي مي توانيد يک تولد منحصر به فرد را رقم بزنيد.

اماکن مناسب براي نصب بنر تولد

بنر تولد مناسب براي فضاي داخلي و يا خارجي است که شما مي توانيد با اطمينان خاطر اقدام به تهيه آن نماييد چرا که در اثر عواملي نظير آب، پارگي و خراش مقاوم هستند. بنابراين بدون توجه به آب و هوا يک کار ايستاده و شگفت انگيزي را مي توانيد در معرض نمايش قرار دهيد.

ارزاني چاپ بنر تولد، يک ويژگي منحصر به فرد

علاوه بر زيبايي بنر تولد، ارزان بودن، چاپ سريع و دسترسي آسان و متنوع بودن طرح ها نيز از ديگر مزاياي بنر تولد است.

جنس متريال بنرهاي تولد به همراه مهمترين متريال

بنر ها در انواع مختلفي عرصه مي شوند که بهترين نوع آن براي چاپ بنر تولد، وينيل است چرا که دوام و وزن پايين و جلوه گري قابل توجهي دارد. نوع متريال مورد استفاده کره اي و چيني مي باشد که در قيمت نهايي چاپ بنر تولد تاثير گذار است.

استقبال از چاپ بنر براي تولد در ايران

با ورود اينترنت در دو دهه اخير شاهد دگرگوني هاي بسياري در نحوه سبک زندگي هستيم و عموم مردم با تاثير گرفتن از فرهنگ کشورهاي ديگر روش هاي جذابي را براي برگزاري مهماني ها در نظر مي گيرند. روند استقبال از بنر تولد در چند سال اخير به ندرت شکل گرفت تا به امروز که در اکثر مهماني ها و مراسم هاي تولد مي توانيد طرح هاي متنوع و شاد را نظاره کنيد.

ادامه مطلب : چاپ بنر تولد

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره با ما در تماس باشيد. ( شماره هاي تماس مجموعه 02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :


[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود فيلم مطرب با لينک مستقيم

دوشنبه 12 اسفند 1398
19:20
از تهِ دلم

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود فيلم مطرب

اين فيلم با تهيه کنندگي و کارگرداني و نويسندگي مصطفي کيايي وارد عرصه نمايش خانگي شده است. از برترين بازيگران فيلم مطرب پرويز پرستويي، الناز شاکردوست، مهران احمدي و محسن کيايي هستند. ژانر فيلم مطرب کمدي اجتماعي است. فيلم مطرب در سال 1397 در ايران شروع به توليد کرد و در سال 1398 در انکارا کار توليد ان به اتمام رسيد. بخش هايي از فيلم مطرب سانسور شده است که در سايت کافه فيلم مي توانيد نسخه کامل و بدون سانسور ان را تماشا و دانلود کنيد.

frkw_h1.jpg

دانلود فيلم مطرب با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/motreb-movie


برچسب ها: دانلود , فیلم , مطرب , با , لینک , مستقیم ,
[ بازدید : 183 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تورهاي داخلي

شنبه 10 اسفند 1398
7:17
از تهِ دلم

سفر چهار فصل به شيراز، يزد، اصفهان و چابهار

خوبه بدانيم که در وب سايت بهار نيوز مطلب جالبي درباره سفر چهار فصل شيراز يزد اصفهان و چابهار درج شده که اينجا درباره آن ميخواهيم با شما صحبت کنيم، تورهاي ايرانگردي نگين هاي گردشگري زيادي دارند همچون تورهاي گردشگري که به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان و چابهار مي روند، تماشا کنيد. شهر زيباي شيراز مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مکررش مي درخشد، شهر يزد در ميان شن هاي طلايي رنگ کويرش مانند نگيني زيبا مي درخشد و اصفهان زيبا نيز چون نگيني درخشان در کنار امارت هاي صفوي جلوه مي کند و چابهار همچون الماسي در درياي مکران با تلاقي کوير و دريا.

تور هاي مسافرتي فرصتي براي تماشا کردن و تجربه کردن و آشناتر شدن با انواع فرهنگ ها هستند. تور مسافرتي که در حال حاضر فرصت شرکت در آن را داريد بنا است تا سه نگين گردشگري ايران در تور يزد، تور شيراز و تور اصفهان و همينطور تور چابهار را براي شما به نمايش بگذارد. در اين تور شما به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان مي رويد. در تور شيراز شهر زيباي شيراز را مي بينيد که مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مکررش مي درخشد، در تور يزد شهر يزد را ملاقات مي کنيد که در ميان شن هاي طلايي رنگ کويرش چون نگيني زيبا مي درخشد و در تور اصفهان، اصفهان زيبا را به تماشا مي ايستيد که چون نگيني درخشان در کنار امارت هاي صفوي جلوه مي کند.

براي همراه شدن با اين تور ها لازم است که به فصل سفر نيز توجه داشته باشيد، هر سه شهر شيراز، يزد و اصفهان، بهاري تماشايي دارند که جلوه ي رستاخيز طبيعت را براي شما به نمايش مي گذارد. اما اگر از شلوغي هاي فروردين گريزانيد، بهترين زمان براي شما ارديبهشت خواهد بود که مناظر بهشتي و زيبا مي شوند و خيابان ها نيز از تب و تاب و شلوغي هاي عيد منفک مي شوند. به اين ترتيب براي آشنايي بيشتر شما با اين سه شهر منحصر بفرد، در ادامه به معرفي هر کدام از اين سرزمين هاي زيبا مي پردازيم.

تور گردشگري ايران

تور گردشگري که شما را به سمت شيراز، يزد و اصفهان مي برد را مي توانيد به تفکيک شهر انتخاب کنيد و يا اينکه هر سه شهر سه مقصد و يه لذت براي شما بشود.

همانطور که مي دانيد شيراز شهر زيباي حافظ و سعدي و شاعرانه هاي ايران است که انواع تفريح ها براي شما در اين سرزمين مهيا است. اگر به بازديد از امارت ها و مسجدهاي تاريخي علاقه داريد و يا تمايل به گردش در مراکز خريد داشته باشيد مي توانيد با خيالي آسوده در اين برنامه گردشگري حاضر شويد و لذت ببريد.

شهر زيباي يزد نيز يکي از تاريخي ترين شهرهاي ايران است، آنچه يزد را از ساير شهرهاي ايران متمايز مي کند کوچه هاي تنگ و پرپيچ و تاب آن هستند که مانند قلب تاريخ در دل اين شهر همچنان زنده و تپنده اند.

اصفهان نيز با پل هاي معروفي که زاينده رود را به شهر متصل کرده اند به استقبال شما مي آيد. در اصفهان آنچه از معماري و جلال و شوکت هنر ايران باقي مانده را بطور يکجا و وسيع، تماشا خواهيد کرد. در اطراف اصفهان و يزد فرصت تماشاي کوير، اين سرزمين خيال، نصيب شما مي شود. توجه داشته باشيد که ممکن است تور کوير از تور گردشگري شهرها جداگانه به حساب بيايد.

تور شيراز و تماشاي اروسي هاي مکررش

تور شيراز يکي از زيباترين تجربه هاي سفر شما خواهد بود. در اين تور شما به ملاقات با حافظيه و سعديه مي رويد و بازار وکيل را با قدم هايي آهسته طي مي کنيد. براي تماشاي زيباترين مسجد اين شهر به طرف مسجد نصيرالملک مي رويد و آنچه براي تماشا پيش پاي شما برپا مي کند را با حظي تمام، ملاقات مي کنيد. بهترين زمان براي حضور در مسجد نصيرالملک، پيش از غروب خورشيد است، زيرا اروسي هاي اين مسجد براي غرق کردن محيط در رنگ هاي خود به نور خورشيد نياز دارند.

در اين شهر همچنين نارنجستان قوام نيز بسيار تماشا دارد، باغ ارم و محيط سرسبز آن که غرق در عطر گل هاي نسترن است نيز بسيار ديدني و تماشايي است. در اين ميان از بازديد ارگ کريمخان غافل نشويد بخصوص که در نزديکي اين ارگ بهترين طعم فالوده شيرازي را تجربه خواهيد کرد. آنچه که در اين تور فراموش نمي شود نيز، بازديد از تخت جمشيد و تاريخي کهن است که همچنان مايه افتخار و مباهات ايران است. براي سفر به شيراز علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان و آذر نيز ماه هايي باصفا و پاييزي هستند که اين شهر را طلايي مي کنند و برگريزان زيبايش را براي شما به نمايش مي گذارند هر چند سفر به شيراز هر ماه از سال از فروردين تا اسفند ديدني هاي جذاب و با صفاي خودش را دارد.

تور يزد و قدم زدن در هزاتوهاي قديمي اش

تور يزد و قدم زدن در هزارتوي تنهايي آن را در محله فهادان تجربه مي کنيد. محله ي زيبايي که شما را به ملاقات با خانه و کاشانه مي برد. خانه و کاشانه نام يک خانه بزرگ و زيبا است که مي توانيد در آن اقامت داشته باشيد. حياطي بزرگ که انبوه گل هاي کاغذي بر آن سايه انداخته اند و حوضي وسيع که تمام اين زيبايي ها را بازتاب مي دهد.

در روزهاي اول فرودين مردي سالمند را در اين خانه ملاقات مي کنيد که صبورانه پشت ميزي بزرگ مي نشيند و منظره ي حياط را تماشا مي کند و در تنهايي صبحانه ميل مي کند، اين مرد از جراحان بنام يزدي است که روزي از روزگار پيري خود را در اين منظره مي نشيند و به اندازه ي اين خانه تماشا دارد. خانه لهستاني ها، باغ دولت آباد، سراي گلشن و بازارهاي قديمي يزد همگي هوش از سر شما مي برند.

يزد شهري است که حتي اگر خاطره اي از آن نداشته باشيد چنان درگير حال و هواي کوچه هاي قديمي و خانه هاي کهن و داربست هاي انگور آن مي شويد که انگار سالهاست به اين کوچه ها و خانه ها تعلق داشته ايد. در اين شهر انواع بازارهاي تجاري لوکس، مراکز خريد و خيابان هاي بلند سنگ فرش شده را در اختيار داريد تا خلق خاطره کنيد. زيباترين فصل براي سفر به يزد علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان است که انارهاي قرمزش مي رسند و تمام شهر را سرخ و زيبا مي کنند.

تور اصفهان و غرق شدن در تماشاي معماري صفوي

تور اصفهان اولين چيزي که به ذهن شما مي آورد، ميدان نقش جهان و بازار هاي مکرر اطراف آن است. اين ميدان با حضور امارت زيباي عالي قاپو، مسجد شاه و مسجد شيخ لطف الله زيباتر و تماشايي تر مي شود. براي گردش در اصفهان مي توانيد از ميدان نقش جهان شروع کنيد و سپس به ساير جاذبه هاي اطراف اين ميدان سري بزنيد.

پس از نقش جهان به بازديد چهل ستون و هشت بهشت مي رويد و سپس سي و سه پل را ملاقات مي کنيد. به ياد داشته باشيد که بازديد از خانه ملاباشي و انگورستان ملک را به هيچ وجه از دست ندهيد. در اين تور علاوه بر جاذبه هاي تاريخي مي توانيد از مراکز خريد و بازارهاي مدرن اين شهر نيز بازديد کنيد. اگر در پاييز و يا ارديبهشت به اصفهان سفر مي کنيد قدم زدن در چهار باغ عباسي را فراموش نکنيد.

سفر هاي ايران سرزميني چهار فصل

ايرانگردي و سفر به جاي جاي ايران هميشه و همه در هر فصلي از سال مي تواند جذاب و زيبا و پر از خاطره باشد. اينجاست که ميگوييم ايران زمستاني چهار فصل در چابهار، يزد، اصفهان و شيراز و حتي تبريز دارد و شما براي سفرهاي زمستاني مي توانيد ايران را در چهار چهره ببينيد.

چهار فصل زمستانه ايران زمين را در خط قطري ايران پيموديم و البته بازهم از اين مسيرها در ايران زياد است و در فصول مختلف مي توانيد بازهم برايتان بگويئم و اين فاصله 2800 کيلومتري قطر بهشت ايران است که هر زمان هرچه بخواهي براي تو فراهم کرده است. اگر بخواهي مي تواني همه اش را در آغوش بگيري، اينجاايران است کشور چهار فصل زيبا.

در ادامه نوبت شماست که بهترين انتخاب گردشگري در شهرهاي نامبرده را داشته باشيد. معمولا سفرهاي داخلي بر اساس اقليمهاي متفاوت دسته بندي ميشوند و جاذبه هاي فرهنگي تاريخي در اصفهان و شيراز و يزد دلايل اصلي انتخاب اين شهرها هستند و در کنارش امکانات تفريحي دريايي چابهار و ديدنيهاي طبيعي دليلي بر انتخاب چابهار.

رزرو هتل هاي شيراز، اصفهان، يزد و چابهار نيز از خدمات ديگري است تا تورهاي بسيار پربارتري را تجربه کنيد. معمولا هتلها در تورهاي ايرانگردي با صبحانه سرو ميشوند تا از نهايت وقت در گشتها استفاده کنيد و نيازي به تمام کردن اجباري نشويد.

بياييم براي سفر امسال برنامه ريزي حرفه اي را انجام دهيم و از شهرهاي گفته شده همانکه طبق سليقه مان است را انتخاب کنيم و روح و جسممان را در اين مسافرت داخلي جلا دهيم.

منبع: http://www.baharnews.ir/


برچسب ها: تورهای , داخلی ,
[ بازدید : 167 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:41
از تهِ دلم

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

فکر مي کنيد ايراني هاي بيشتر از چه طريقي مهاجرت مي کنند؟ بايد بگوييم يکي از اصلي ترين راه هايي که ايراني ها براي مهاجرت انتخاب مي کنند، مهاجرت تحصيلي است زيرا مي توانند به کمک آن، هم در دانشگاه هاي معتبر جهاني به تحصيل بپردازند و هم به راحتي مهاجرت کنند. اگر شما هم به فکر مهاجرت تحصيلي هستيد، پيشنهاد مي کنيم در ادامه گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان برايتان بگوييم.

تحصيل در اتريش

اگر تصميم داريد براي مهاجرت تحصيلي به اتريش اقدام کنيد، بايد بدانيد داشتن مدرک ديپلم به همراه مدرک پيش دانشگاهي الزامي است. از سوي ديگر فردي که متقاضي دريافت ويزاي تحصيلي اتريش است بايد جهت تحصيل در مقطع کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري مدرک قبولي يا گواهي اشتغال به تحصيل در دانشگاه سراسري ايران را داشته باشد. موسسه دانش گستر کوه نور مي تواند اطلاعات تکميلي را در اين خصوص به شما بدهد.

مدارک لازم براي دريافت ويزاي تحصيلي در اتريش

براي آن که بتوانيد ويزاي تحصيلي کشور اتريش را به دست آوريد، بايد مدارک زير را تهيه نماييد:

  1. ترجمه مدرک ديپلم و زير نمرات
  2. ترجمه مدرک پيش دانشگاهي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع کارشناسي)
  3. ترجمه مدرک کارداني و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع کارشناسي)
  4. ترجمه مدرک کارشناسي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع کارشناسي ارشد)
  5. ترجمه مدرک کارشناسي ارشد و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع دکتري)
  6. کپي پاسپورت
  7. گواهي مدرک زبان آلماني A2
  8. گواهي اشتغال به تحصيل براي دانشجويان
  9. گواهي قبولي دانشگاه سراسري
  10. اصل مدرک کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد به همراه ريز نمرات هر يک از آنها
  11. نامه عدم ممانعت از تحصيل مطابق با مقطع انتخابي متقاضي و عنوان رشته تحصيلي
  12. گواهي امضا برابر با امضاي موجود در پاسپورت متقاضي
  13. مبلغي بالغ بر 50 درصد از هزينه ابتدايي ثبت نام

آنچه بايد هنگام تحصيل در اتريش بدانيد

بهتر از پيش از آن که براي تحصيل در اتريش اقدام کنيد، بدانيد که تحصيل در اين کشور تقريبا رايگان است و شما نيازي نداريد براي اين کار هزينه اي بپردازيد. نکته ديگر اين است که هزينه زندگي در اين کشور به نسبت ساير کشورهاي شينگن بسيار پايين است و افراد مي توانند با هزينه هاي معقول به زندگي و ادامه تحصيل بپردازند.

نکته مهمي که در رابطه با تحصيل در اتريش بايد بگوييم اين است که حدود 90 درصد از دانشگاه هاي اين کشور به زبان آلماني تدريس مي کنند و شما براي آن که پذيرش اين دانشگاه ها را دريافت نماييد، ميبايست يا مدرک معتبر زبان آلماني خود را ارائه کنيد يا به مدت سه ترم و با پرداخت هزينه 770 يورويي بابت هر ترم در داخل کشور اتريش زبان آلماني را آموخته و در نهايت با کسب نمره قبولي به دانشگاه مد نظر خود وارد شويد.

مزاياي تحصيل در اتريش چيست؟

  • امکان تحصيل رايگان
  • امکانات متعدد طبيعي، فرهنگي و علمي براي دانشجويان خارجي
  • اعتبار علمي و دانشگاهي
  • اجازه کار دانشجويي
  • تنوع فرصت هاي شغلي
  • عدم پرداخت ماليات براي دانشجويان
  • دريافت بيمه درماني تا سقف 90 درصد براي دانشجويان
  • دريافت ويزاي شينگن و امکان سفر به 21 کشور
  • دريافت مهلت 6 ماهه براي فارغ التحصيلان جهت يافتن کار
  • و...

تحصيل در آلمان

آلمان نيز اين روزها به يکي از مهمترين کشورهاي مهاجر پذير تبديل شده است و مقصد بسياري از علاقه مندان به تحصيل در خارج از کشور به شمار مي رود. جالب است بدانيد اين کشور که يکي از بزرگترين اقتصادهاي جهان را در اختيار دارد، اين امکان را براي مهاجران فراهم مي آورد تا بدون پرداخت هزينه و تماما به صورت رايگان به تحصيل بپردازند.

در صورتي که علاقه داريد اطلاعات بيشتري را در رابطه با تحصيل در آلمان به دست آوريد، بهتر است از موسسه دانش گستر کوه نور کمک گرفته و مسير مهاجرت خود را به درستي طي نماييد.

مزاياي تحصيل در آلمان

تحصيل در آلمان مزايان بسياري دارد که نمونه هايي از آنها را برايتان شرح مي دهيم:

  1. امکان تحصيل رايگان
  2. امکان تحصيل به زبان انگليسي
  3. امکان اقامت به مدت 18 ماه آن هم پس از اتمام تحصيل جهت يافتن کار و دريافت ويزاي کاري
  4. امکان دريافت اقامت دائم پس از دوران تحصيل و در صورت يافتن کار
  5. امکان تحصيل در رشته هاي متنوع
  6. امکان کار همراه با تحصيل
  7. امکان کار براي همسر فرد دانشجو آن هم به شکل تمام وقت
  8. امکان رفت و آمد به کشورهاي حوزه شينگن
  9. و...

مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزاي دانشجويي

جهت دريافت ويزاي دانشجويي آلمان به مدارک زير نياز داريد:

  • دو نسخه کپي از پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • فرم انگيزه نامه
  • رزومه
  • مدارک سوابق شغلي
  • پرداخت هزينه صدور ويزا برابر با 60 يورو
  • گواهي پايان دوره متوسطه به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره کارشناسي يا کارشناسي ارشد به همراه ترجمه رسمي
  • ارائه گواهي توانايي مالي به ارزش 10.300 يورو

با موسسه دانش گستر کوه نور آشنا شويد

موسسه دانش گستر کوه نور از سال 1386 و پس از دريافت مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري توانست خود را به عنوان يکي از معتبرترين مراکز اعزام دانشجو به کشورهاي اروپايي معرفي کرده و شرايطي را فراهم آورد که افراد بتوانند براي يافتن رشته تحصيلي، اخذ پذيرش دانشگاهي، يافتن محل اسکان و موارد متعددي از اين دست، با موسسه دانش گستر کوه نور همراه شوند.


[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود رايگان تحقیق با موضوع Data Warehouse برای سازمانها

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:01
از تهِ دلم

تحقیق با موضوع Data Warehouse برای سازمانها

  • تحقیق با موضوع Data Warehouse برای سازمانها
    تحقیق با موضوع Data Warehouse برای سازمانهادسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 34 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 40

    تحقیق با موضوع Data Warehouse برای سازمانها 40صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 38,500 تومان

    خرید

    توضیحات:

    تحقیق با موضوع Data Warehouse برای سازمانها

    40صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    تحقیق با موضوع Data Warehouse برای سازمانها

    40صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    بخشی ازمتن:

    در حالی که عمر کوتاهی از استفاده از Database بعنوان بستری برای داده ها جهت انجام آنالیزهای پیچیده می گذرد، ولی نیاز به اینگونه عملیات از دیرزمانی احساس می شده و ابزار Database نیز در اینمورد از ارجحیت خاصی برخوردار گردیده اند. پاسخ به سؤالاتی نظیر What – If ، شبیه سازمانهای عملیات مهم مانند معرفی یک محصول جدید، یا تعیین پر سودترین محصولات، همگی از نیازهای اصلی کسب و کار بشمار آمده و ایجاد Data warehouse به کمک کامپیوتر جهت حل اینگونه مسایل کمک بسیار بزرگی کرده است.

    در واقع کامپیوتر جهت حل مسایل پیچیده آنالیز داده ها، از سالهای 1950 مورد استفاده بوده اند و اساساً ماهیت مسایلی که توسط Data warehouse حل می شود، در این پنچ دهه تفاوتی نکرده است. انجام عملیات مختلف بر روی اعداد برای بدست آوردن نتایج گوناگون، عملیات Aggregation روی داده های هر مجموعه و آنالیز واریانس داده ها، جدید بشمار نمی آیند.

    فهرست برخی ازمطالب:

    Data Warehouse برای سازمانها

    یک سیستم DSS این مشخصات را دارد :

    مراحل پیشرفت در استفاده از یک Data Warehouse :

    امکان سنجی (بررسی امکانات ) :

    منافع Warehouse

    محاسبه ROI برای Data Warehouse

    مشخصات یک Data Warehouse موفق

    برآورد کلی

    مشکلات سیستم DWH

    عوامل ریسک در پروژه DWH

    استفاده از الگوریتم های فازی و GIS برای مکان یابی تجهیزات شهری

    قیمت فایل فقط 38,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق با موضوع Data Warehouse برای سازمانها

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

دانلود رايگان تحقيق با موضوع Data Warehouse براي سازمانها


[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شاهين معمولي يا بَحري، سريع ترين پرنده جهان

جمعه 2 اسفند 1398
12:02
از تهِ دلم

شاهين معمولي يا بَحري، سريع ترين پرنده جهان

gby9_t1.jpg

پرنده قدرتمند و سريع، شاهين معمولي، پرندگاني با اندازه معمولي را شکار مي کند و آنها را در يک حاتي جالب و ديدني از ارتفاعات بالا به پايين پرتاب مي کند. آنها در اواسط قرن بيستم با مسموميت و سموم دفع حشرات از شرق آمريکاي شمالي ريشه کن شدند. پس از تلاش هاي قابل توجه در زمينه بهبود روند بازگشتي، به طور غير قابل باوري به دنياي پرندگان بازگشتند. شاهين ها در حال حاضر به طور مرتب در بسياري از شهر هاي بزرگ و مناطق ساحلي ديده شده اند.

حقايق جالب در مورد شاهين پرشين

  • مردم در مناطق مختلف بيشتر از هزار سال پيش شاهين ها را براي شکار آموزش داده اند و شاهين در تمام دوران ها به عنوان يکي از با ارزش ترين پرندگان تلقي مي شده است. تلاش ها براي پرورش شاهين و احياي مجدد آنها به واسطه روش هايي که در اين زمينه براي رسيدگي به شاهين ها توسط يکسري افراد که در زمينه پرورش شاهين ها و ساير پرندگان تجربه هايي داشتند، در بازگرداندن آنها بسيار موثر بود.
  • شاهين ها در پرواز هاي معمولي به طور متوسط در حدود 40 تا 55 کيلومتر بر ساعت سرعت دارد و زماني که براي شکار طعمه خود به صورت مستقيم و با شتاب پرواز مي کند سرعت آن به 112 کيلومتر در ساعت مي رسد.
  • شاهين پرشين، يکي از پرندگان محبوب و متداول در سراسر جهان است. اين نوع پرنده در تمام قاره ها به جز قطب جنوب و در بسياري از جزاير اقيانوسي يافت مي شود.

محل سکونت

اين پرنده با عنوان لاتين Peregrine Falcon شناخته مي شود. Peregrine به معناي سرگردان يا مسافر است که در سراسر جهان وجود دارد. در آمريکاي شمالي آنها مناظر باز مانند کوه ها و صخره ها را که در ارتفاعات بالا هستند، براي ساختن لانه انتخاب مي کنند. لانه هاي آنها را مي توان در ارتفاعات 12000 فوت و همچنين در کنار رودخانه ها و سواحل، يا در شهر هاي کوچکي که جمعيت کمتري دارند، پيدا کرد. در فصل هاي مهاجرت و زمستان، تقريبا در هر زيستگاه آزادي مي توانيد لانه هاي شاهين را مشاهده کنيد. اما احتمال بيشتري براي مشاهده لانه شاهين در جزاير، سواحل، کنار رودخانه ها، در مکان هاي داراي گل و لاي وجود دارد.

تغذيه

شاهين هاي معمولي بيشتر پرندگان از گونه هاي بسيار زياد را مي خورند. در حال حاضر 450 گونه در آمريکاي شمالي به عنوان طعمه براي شاهين ثبت شده است و اين تعداد در سراسر جهان به حدود 2000 گونه مي رسد. مشاهده شده است که آنها پرندگاني به بزرگي درناي شنزار و به کوچکي مرغ مگس خوار، همچنين به زيرکي بادخور گلو سفيد را خورده اند. طعمه هاي معمولي شاهين ها شامل: پرستو، باقرقره، اردک، مرغابي شانه بسر، مرغ نوروزي، مرغان طوفان، کبوتر، مرغ نغمه سرا، زاغ کبود، لارک ها، واکس و سار ها مي شود. همچنين ديده شده است که شاهين ها تعداد قابل توجهي از خفاش ها را مي خورند.

ساخت لانه

معمولا شاهين ها در صخره هايي در ارتفاع حدودا 7 تا 396 متر لانه‌ي خود را مي سازند. روي اين صخره ها يک قسمت صاف و طاقچه مانند را انتخاب مي کنند که معمولا به ميزان يک سوم از پايين صخره فاصله دارد. قسمت هاي ديگر براي ساخت لانه با اين شرايط برج هاي انتقال برق، معادن، سيلو ها، آسمان خراش ها، کليساها و پل ها هستند. در مکان هاي بدون صخره، شاهين ها از لانه هاي رها شده کلاغ، عقاب بدون مو، شاهين دم قرمز و لانه هاي قره قاز استفاده مي کنند. در شمال غربي اقيانوس آرام، آنها ممکن است در دامنه هاي شيب دار و در ريشه هاي درخت صنوبر لانه بسازند.

در آغاز هر فصل معمولا نر ها چندين منطقه مناسب را براي ساخت لانه انتخاب مي کنند که ماده ها از ميان آنها يک گزينه را براي ساخت لانه در نظر مي گيرند. براي ساختن لانه ها از انواع و اقسام ضايعات مثل شن و ماسه استفاده مي کنند که اين ضايعات در کنار موراد ديگر به صورت لايه لايه در لانه‌ي آنها قرار مي گيرد. اين ضايعات تقريبا 9 اينچ قطر و 2 اينچ عمق دارند. عمليات لانه سازي معمولا از 35 روز تا 42 روز زمان مي برد.

مشخصات رفتاري

شاهين معمولي يک پرنده بسيار قوي است که به عنوان سريع ترين پرنده جهان شناخته مي شود. ميانگين سرعت پرواز آنها 38 تا 53 کيلومتر در ساعت است که اين مقدار در زماني که در پي طعمه باشد به مقدار 107 کيلومتر بر ساعت افزايش مي يابد. زماني که با طعمه شکار شده در هوا توقف مي کنند و طعمه را با بال هاي بسته به پايين پرتاب مي کند سرعتش به مقدار 383 کيلومتر در ساعت مي رسد که مقدار بسيار زيادي است. يکي از محققان که روي آموزش دادن شاهين ها مطالعاتي انجام داده است و موقعيت هاي بدن آنها را در شرايط مختلف مثل پياده روي، پرواز معمولي و شکار مورد مطالعه قرار داده است و به اين نتيجه دست يافته که سرعت آنها هنگام شيرجه زدن در آب بين 150 تا 200 مايل بر ساعت است. زمان شکار با تماشاي يک لبه بلند شروع شده و به بالا رفتن از صخره و انجام شکار ختم مي شود.

آنها به روش هاي مختلفي دست به شکار کردن پرنده ها مي زنند که اين روش ها با توجه به نوع شکار متفاوت خواهد بود. شاهين مي تواند در ارتفاعات بلند، روي صخره ها و مناطقي با اراتفاعات کمتر، ميان گله ها و روي درياها، در نهايت روي زمين اقدام به شکار کردن طعمه خود کند.

نگهداري

شاهين هاي معمولي پس از سقوط جمعيتشان در سال 1950 که به دليل مسموميت بوده است، در سال 1970 به آرامي بهبود مي يابند. همکاراني که در زمينه پرنده ها و حفاظت از آنها فعاليت دارند، جمعيت جهاني شاهين که تا به امروز پرورش داده شده است را 140000 نفر مي دانند که از اين تعداد 17 درصد در ايالات متحده، 5 درصد در کانادا و 5 درصد در مکزيک هستند. امروزه براي محافظت از اين نژاد پرنده ها از روش هاي ديگري براي دفع حشرات استفاده مي شود.

شکل و اندازه

شاهين معمولي بزرگ ترين نوع پرنده شاهين در اقليم خود با بال هاي بال هاي بلند و تيز و دم بلند محسوب مي شود. مطمئن باشين که به اندازه توجه به اندازه بال ها به شکل و طرح هاي روي آن هم دقت مي کنيد. بال هاي بلند، شکل ظاهري بلند تر و بزرگ تري را براي آنها مي سازد. همانطور که در اکثر نژاد هاي پرنده نر ها از ماده ها کوچک تر هستند، شاهين ها در نوع نر اندازه کوچک تري خواهند داشت. بزرگ سالان به رنگ آبي خاکستري با يک قسمت سفيد رنگ در زير شکم و يک نوک تيز هستند. نوجوانان در همان رنگ با راه راه هاي عمودي در قسمت هاي خاصي هستند.

منبع: فارسي پت


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ عکس با اينستا چاپ

جمعه 2 اسفند 1398
1:22
از تهِ دلم

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

گروه علم و فناوري: در حال حاضر، چاپ عکس بيشتر از گذشته ارزش پيدا کرده اند. زيرا عکس‌ها و فيلم‌ها در حافظه گوشي‌هاي موبايل ذخيره مي‌شوند. در نتيجه، هر لحظه ممکن است که از بين بروند. علاوه بر آن، طبق عقيده اکثريت مردم تصاوير ديجيتالي به هيچ عنوان نمي توانند جاي عکس و قاب عکس‌هاي ماندگاري را بگيرند. به همين منظور امروزه بيشتر از تصاوير چاپي براي ثبت و ماندگار کردن لحظات استفاده مي‌شود.

سرويس اينستا چاپ يک سرويس چاپ آنلاين عکس است. در اين صورت با استفاده از اين سرويس شما مي‌توانيد تصاوير موبايل ، رايانه و شيکه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام خود را روي انواع کاغذهاي چاپ و در قاب عکس‌هاي متنوع، چاپ کنيد. همچنين با استفاده از اين سرويس چاپ عکس، مي‌توانيد عکس‌هاي خود را براي هميشه ماندگار کنيد. خدمات اينستا چاپ هم از طريق وب سايت و هم از طريق اپليکشن‌هاي موبايل در اختيار عموم مردم قرار دارد.
در اين مقاله مي‌توانيد با امکانات اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ آشنا شويد و به صورتي راحت تري به آن دسترسي پيدا کنيد.

اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ
اينستا چاپ براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS اپليکشن منتشر کرده است و در هر دوي اين سيستم عامل‌ها، طراحي متناسبي را ارائه کرده است که داراي عملکرد‌هاي بسيار مطلوبي هستند. در نتيجه، شما مي‌توانيد به سادگي با اپليکشن اينستا چاپ کار کنيد. خدمات اين اپليکشن به خوبي از يکديگر تفکيک داده شده اند و در کنار طراحي مناسب اين اپليکشن براي رابط کاربري، دسترسي به آن آسان تر است و در کمترين زمان مي‌توانيد به نتيجه مورد نظرتان دست پيدا کنيد.

همانطور که گفته شد، اپليکيشن اينستا چاپ خدماتي را براي چاپ عکس و ماندگار کردن لحظات در اختيار عموم مردم قرار مي‌دهد. اين خدمات عبارتند از: چاپ عکس، چاپ عکس روي قاب‌هاي متنوع، چاپ عکس روي پوستر، تقويم، ريسه، چارچوب و گيره‌هاي چوبي. تمامي اين خدمات در اپليکشن اينستا چاپ ارائه شده اند و مي‌توانيد تصاويري که به اين شيوه‌ها چاپ مي‌شوند را تا مدتي طولاني 90 سال نگهداري کنيد. همچنين مي‌توانيد از آنها در زيباتر کردن دکور خانه خود استفاده کنيد. تنوع محصولات در کنار قيمت‌هاي مناسبي که ارائه مي‌دهد، از مزاياي مهم اين سرويس چاپ عکس آنلاين به شمار مي‌رود.

علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات و خدمات خود را به صورت مناسبتي نيز ارائه مي‌دهد. براي مناسبت‌هايي مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز تولد و.. در اپليکشن خدماتي ارائه شده است که کار شما را آسان تر مي‌کند. اينستا چاپ براي اين مناسبت‌ها بسته‌هاي ويژه اي در نظر مي‌گيرد که مي‌توانيد قبل از اينکه آنها را سفارش دهيد، بسته بندي و کادوپيچي آنها را نيز از سرويس اينستا بخواهيد. در اين صورت پرسنل اين اپليکشن به شيوه اي جذاب و زيبا بسته مورد نظرتان را کادو پيچي کرده و ارسال مي‌کنند.
زماني که در اپليکشن سفارشي را ثبت مي‌کنيد، گزينه‌هايي به منظور ويرايش کردن تصوير به فرم دلخواهتان در اختيارتان قرار مي‌گيرد. در اين صورت مي‌توانيد، تصاوير را در جهت‌هاي مختلف بچرخانيد، برش بزنيد و يا آنها را از يک قسمتي قطع کنيد.

در اينستا چاپ مي‌توان به دو روش تصاوير را بارگزاري کرد. شما هم مي‌توانيد از گالري گوشي و هم از تصاوير اينستاگرامي، تصوير مورد نظر خود را بارگزاري کنيد. از مزيت‌هاي جذاب اين اپليکشن آپلود مستقيم تصاوير از اينستاگرام است. شما مي‌توانيد در اپليکيشن به حساب کاربري خود در اينستاگرام وارد شويد و از تصاويري که در تايم لاين صفحه شما موجود است، تصاوير دلخواه خود را براي چاپ انتخاب کنيد.
همچنين براي هرکدام از دسته بندي‌ها، پيش نمايشي از محصول نهايي را قرار داده است که در نتيجه، با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد محصول نهايي که تحويل مي‌گيريد را مشاهده کنيد. پيش نمايش‌هايي که براي محصولات نشان داده مي‌شوند، توسط عکاسان حرفه اي در زاويه‌هاي مختلف تهيه شده و به ثبت رسيده اند.

اينستا چاپ مجموعه اي پر توان و با انگيزه را در پشت خودش دارد که تمامي پرسنل اين مجموعه براي افزايش فروش و توسعه کسب و کار تلاش مي‌کنند. مجموعه اينستا چاپ در تلاش است تا تجهيزات چاپ عکس‌ها را با استانداردهاي روز دنيا تطابق دهد که در نتيجه آن، عکس‌هاي سفارشي با بهترين کيفيت چاپ شوند. علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات متنوعي را ارائه مي‌دهد و درباره قيمت چاپ عکس بايد بگويم که داراي قيمت‌هاي مناسبي نسبت به محصولات هم رده هستند. همچنين ارائه بسته‌هاي مناسبتي اين مجموعه باعث تمايز اين سرويس با ساير سرويس‌هاي ارائه دهنده چاپ عکس شده است.
اپليکشن اينستا چاپ هم اکنون در مارکت اندرويد و اپ استور براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS قابل دسترسي است که مي‌توانيد آن را دانلود کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببريد.


برچسب ها: چاپ , , عکس , با , اینستا , چاپ ,
[ بازدید : 162 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهنماي خريد ماشين ظرفشويي بوش

پنجشنبه 1 اسفند 1398
0:31
از تهِ دلم

راهنماي خريد ماشين ظرفشويي بوش

اگر قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش براي منزل خود را داريد ما در اينجا نکاتي را به شما خواهيم آموخت که در آخر بتوانيد بهترين مدل ماشين ظرفشويي را با مناسب ترين قيمت براي منزل خود انتخاب کنيد، در ضمن ما به شما گارانتي اصلي بوش و نمايندگي لوازم خانگي بوش را به شما معرفي خواهيم کرد تا بتوانيد ماشين ظرفشويي خود را به صورت مستقيم از نمايندگي بوش تهيه نماييد، اما براي اين کار شما به اطلاعات مختلفي در اين زمينه نياز خواهيد داشت تا بتوانيد بر اساس نياز و بودجه خود بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش را انتخاب کنيد، به ياد داشته باشيد که هميشه گران‌ترين و بالاترين مدل بهترين انتخاب براي شما محسوب نمي‌شود زماني ما مي‌توانيم بگوييم بهترين مدل را انتخاب کرده‌ايم که ماشين ظرفشويي ما علاوه بر طول عمر و کيفيت شستشوي بالا بتواند تمام نيازهاي ما را بر آورده کند و همچنين ما بتوانيم از امکانات آن استفاده کنيم، در ضمن شما بايد بتوانيد مدلي را انتخاب کنيد که ازنظر ظرفيت و مصرف انرژي طوري باشد که شما بتوانيد به صورت روزانه از آن در منزل خود استفاده کنيد به صورتي که ازنظر اقتصادي استفاده از آن براي شما مقرون به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد؛ آن زمان ما مي‌توانيم بگوييم انتخاب خوبي داشته ايم؛ شايد در ابتدا اين مقاله شما را کمي خسته کند اما صرف کمي زمان براي خواندن اين مقاله مطمئن باشيد که شما مي‌توانيد با ديد خيلي بهتري مدل ماشين ظرفشويي بوش خود را انتخاب کنيد پس حتما تا انتها با ما باشيد و ممنون مي‌شويم نظر خود را در مورد آن براي ما يادداشت کنيد تا سعي بر بهتر کردن آن کنيم.

منبع خبر: khabaronline.ir

v6rf_t6.jpg

نکاتي که در اين راهنماي خريد ماشين ظرفشويي بوش به آن خواهيم پرداخت:

  1. بهترين ماشين ظرفشويي بوش کدام مدل است؟
  2. بررسي نوع و ظرفيت ماشين ظرفشويي بوش
  3. برنامه هاي شستشو در ماشين ظرفشويي بوش
  4. تکنولوژي هاي مختلف در ماشين ظرفشويي بوش
  5. گارانتي اصلي بوش در ايران
  6. نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش کجاست؟

بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش کدام است؟

يکي از سؤالاتي که هميشه بسياري از افراد در زمان خريد ماشين ظرفشويي و يا هر وسيله ديگري دارند، بهترين مارک ماشين ظرفشويي کدام است؟ بهترين مدل ماشين ظرفشويي چيست؟ ما در اينجا سعي مي‌کنيم به تمام سوالات شما جواب دهيم، اما بايد بگويم اين سوالات ريشه در تمدن و فرهنگ ما ايرني ها دارد چراکه ايراني ها از ديرباز جزو خوش سليقه ترين مردمان دنيا بشمار مي‌روند از همين رو هميشه به دنبال بهترين ها در دنيا هستند، اگر شما نگاهي به آثار باستاني کشورمان نيز داشته باشيد کاملا متوجه اين موضوع خواهيد شد به همين دليل نيز به هر حوضه اي که نگاه مي‌کنيم ايران صاحب بهترين آن در دنياست، اين موضوع در فرهنگ خريد ما ايراني ها به خوبي ديده مي‌شود چراکه مردم ما هميشه به دنبال بهترين مارک و بالاترين مدل هستند به همين دليل مي‌توانيم بگوييم متاسفانه در بسياري از مواقع افراد توجه زيادي به نياز و قدرت خريد خود نمي‌کنند؛ به طور مثال حتما ديده ايد که افراد زيادي حاضر هستند براي اينکه بتوانند آخرين مدل ماشين ظرفشويي را براي منزل خود تهيه کنند خود را تحت فشار قرار دهند تا بتوانند بالاترين مدل را تا حد ممکن تهيه کنند؛ بدون اينکه به اين موضوع توجه داشته باشند که آيا امکانات اين ماشين ظرفشويي کارايي لازم را براي آنها دارد يا خير؟ حتي لحظه‌اي فکر نمي‌کنند که اصلا اين مدل با مدل پايين تر خود چه تفاوتي دارد و پول بيشتر را بابت چه چيزي پرداخت مي‌کنند؛ اما بهتر است توجه داشته باشيد که مي‌توانيم بگوييم تمام مدل هاي ماشين ظرفشويي بوش ازنظر کيفيت شستشو و طول عمر در يک سطح قرار دارند اما تنها دليلي که باعث اختلاف قيمت بين مدل ها مي‌شود استفاده از تکنولوژي هاي مختلف و برنامه هاي شستشويي است که ممکن است حتي بسياري از آنها اصلا براي شما کارايي نداشته باشد و شما هيچ گاه از برخي از آنها استفاده نکنيد، اما بهتر است يادتان باشد شما زمان خريد ماشين ظرفشويي براي هر کدام از اين امکانات و برنامه هاي شستشو هزينه کرده ايد يعني بابت چيزي پول پرداخت کرده ايد که از آن استفاده نمي‌کنيد؛ درست است که تکنولوژي و برنامه هاي شستشوي مختلف مي‌تواند کارايي و کيفيت شستشو را در ماشين ظرفشويي افزايش دهد اما به شرطي که شما از آن امکانات استفاده کنيد تصور کنيد ماشين ظرفشويي شما توانايي استريل کردن ظروف را دارد اما اگر از اين برنامه استفاده نکنيد چه تفاوتي مي‌کند ماشين ظرفشويي شما برنامه استريل کردن ظروف را دارد يا خير. متاسفانه بسياري از افراد در اينجا با خود مي‌گويند بهتر است حالا که قصد خريد ماشين ظرفشويي را داريم بهتر است که بهترين و کامل ترين آن را بگيريم، ما نيز دقيقاً با اين حرف موافق هستيم که بهترين مدل را براي منزل خود انتخاب کنيد اما به شما پيشنهاد مي‌کنيم زمان انتخاب ماشين ظرفشويي به برنامه هاي شستشو و تکنولوژي هاي بکار رفته در آن دقت داشته باشيد که اين برنامه شستشو و يا اين آپشن چه کارايي دارد و مهم تر از همه اين برنامه چقدر مي‌تواند براي ما کارايي داشته باشد و در آخر چقدر هزينه کردن بابت چنين چيزي مي‌تواند براي ما منطقي باشد.

اگر تا به اينجا با ما موافق هستيد بهتر است مطلب را با ما ادامه دهيد اگر نه بهتر است همين الان صفحه را ببنديد.

از اينکه تصميم گرفته ايد با ما ادامه دهيد از اين موضوع خيلي خوشحال هستيم، اما براي اينکه بتوانيد بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش را انتخاب کنيد بهتر است قدم به قدم با هم پيش رويم تا حد ممکن محدوده انتخاب خود را کوچک‌تر کنيم تا در آخر ميان چند مدل باقي مانده بتوانيم بهترين مدل را انتخاب کنيم، در اولين قدم بهترين کار اين است که در ابتدا نوع و ظرفيت ماشين ظرفشويي خود را انتخاب کنيم، يادتان باشد که ظرفيت ماشين ظرفشويي بايد بر اساس تعداد اعضاي خانواده و ميزان رفت و آمد ما باشد تا بتوايم به صورت روزانه از ماشين ظرفشويي خود استفاده کنيم و ازنظر اقتصادي استفاده از آن براي ما به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد، پس اگر حتي يک خانواده 2 نفره هم هستيد بايد ميزان رفت و آمد مهمان خود را هم در نظر بگيريد تا اگر رفت و آمد شما زياد است مدلي را انتخاب کنيد که اگر مهمان هم در خانه داشته باشيد بتوانيد از آن استفاده کنيد و در زماني هايي که مهمان نيز در منزل نداريد بازهم بتوانيد از آن استفاده کنيد، پس يادتان باشد ماشين ظرفشويي يک وسيله تزييني نيست که مانند برخي از افراد فقط آن را در خانه در آشپزخانه خود قرار مي‌دهند و فقط زماني که مهمان در خانه دارند از آن استفاده مي‌کنند، دقت داشته باشيد که اين دستگاه براي کمک کردن به ما ساخته شده است تا دست هاي ما کمتر آسيب ببيند و بتواند ازنظر زمان و اقتصادي براي ما صرفه جويي کند پس شما بايد ماشين ظرفشويي خود را به قدري هوشمندانه انتخاب کنيد که بتوانيد به صورت روزانه از آن استفاده کنيد، البته به اين موضوع نيز توجه داشته باشيد اگر شما از ماشين ظرفشويي بوش حتي روزي 2 بار نيز استفاده کنيد حداقل مي‌تواند 20 سال براي شما کار کند تنها به شرطي که درست از آن استفاده کنيد. در ابتدا مي‌خواهيم به عنوان قدم اول نوع ماشين ظرفشويي خود را بر اساس فضا و ديزاين آشپزخانه خود انتخاب کنيم و در قدم بعدي ظرفيت ماشين ظرفشويي بوش را بر اساس تعداد اعضاي خانواده و در نظر گرفتن رفت و آمدمان انتخاب کنيم.

انتخاب نوع و ظرفيت ماشين ظرفشويي بوش

در ابتدا بايد بگوييم ما مي‌توانيم ماشين هاي ظرفشويي را به دو دسته کلي تقسيم کنيم ايستاده و روميزي که خود ماشين هاي ظرفشويي ايستاده خود به دو دسته تقسيم مي‌شوند مبله و توکار که مي‌توان گفت اين دو ازنظر ظرفيت و کارايي با هم برابر هستند تنها تفاوت در ظاهر آنها مي‌باشد به اين صورت که ماشين هاي ظرفشويي توکار برخلاف مدل هاي مبله که در همه خانه ها مي‌بينيم کاوري روي درب آن قرار ندارد تا شما بتوانيد از چوب کابينت آشپزخانه خود بر روي آن استفاده کنيد در اين حالت شما وقتي وارد آشپزخانه مي‌شويد فقط درب هاي کابينت خود را مي‌بينيد که اين باعث مي‌شود آشپزخانه شما بسيار ساده و مدرن به نظر برسد اما اين موضوع کاملا سليقه اي است که شما مي خواهيد يک ظرفشويي توکار را انتخاب کنيد و يا مبله اين موضوع کاملا به سليقه و ديزاين آشپزخانه شما مربوط مي‌شود؛ اما اگر فضاي کافي براي قرار دادن يک ظرفشويي ايستاده در آشپزخانه خود ندارد ماشين ظرفشويي روميزي مي‌تواند انتخاب بسيار مناسب تري براي شما محسوب شود.

ماشين ظرفشويي روميزي بوش:

اگر شما تنها زندگي مي‌کنيد و يا يک خانواده کوچک دو نفره هستيد و رفت و آمد زيادي نداريد ماشين ظرفشويي روميزي بوش مي‌تواند کمک خوبي در آشپزخانه براي شما باشد تا بتوانيد به صورت روزانه از آن استفاده کنيد و ازنظر اقتصادي نيز براي شما کاملا مقرون به صرفه است، فقط دقت داشته باشيد زماني که از ماشين ظرفشويي روميزي در منزل خود استفاده مي‌کنيد بهتر است بجاي استفاده از قرص ماشين ظرفشويي از ژل ظرفشويي استفاده کنيد چراکه ميزان مواد شوينده در يک قرص براي يک ظرفشويي مبله در نظر گرفته شده است و استفاده از آن در ماشين ظرفشويي روميزي علاوه بر اينکه ازنظر اقتصادي اصلا براي شما مقرون به صرفه نخواهد بود بلکه به دليل زياد بودن مواد شوينده مي‌تواند ظرف هاي شما را ليز کند اما زماني که از ژل ماشين ظرفشويي استفاده مي‌کنيد شما مي‌توانيد ژل را بر اساس حجم و تعداد ظروف خود به ميزان لازم استفاده کنيد، اما يکي ديگر از مزيت هاي ماشين ظرفشويي روميزي اين است که فضاي بسيار کمي از آشپزخانه شما را اشغال مي‌کند و شما مي‌توانيد آن را روي کابينت آشپزخانه خود قرار دهيد اما اگر دوست نداريد آن را بر روي کابينت قرار دهيد مي‌توانيد زمان ساختن کابينت فضايي براي قرار دادن آن داخل کابينت در نظر بگيريد و زير آن نيز يک کشو قرار دهيد تا بتوانيد به اين صورت از فضاي زير آن نيز استفاده کنيد، فقط دقت داشته باشيد که در اين حالت دور دستگاه 2 سانتي متر آزاد باشد تا هوا بتواند گردش داشته باشد؛ اما اگر در خانه رفت و آمد داريد و مي خواهيد در مواقعي که مهمان در خانه داريد نيز از آن استفاده کنيد و فضاي کافي براي قرار دادن يک ظرفشويي بزرگ در آشپزخانه داريد و هزينه آن براي شما مشکلي ندارد به شما يک ماشين ظرفشويي مبله با قابليت نيم شور را پيشنهاد مي‌کنيم که در ادامه بيشتر به اين موضوع خواهيم پرداخت.

»» براي خريد ماشين ظرفشويي بوش با اقساط 24 ماهه از نمايندگي بوش مي‌توانيد از لينک بالا استفاده کنيد ««

ماشين ظرفشويي ايستاده بوش:

همانطور که بالاتر نيز به آن اشاره کرديم ماشين هاي ظرفشويي ايستاده به دو دسته مبله و توکار تقسيم مي‌شوند که به سليقه و دکوراسيون آشپزخانه شما بستگي دارد اما چيزي که بايد در اينجا به آن دقت کنيم ظرفيت، تعداد سبد، برنامه هاي شستشو و امکانات دستگاه مي‌باشد که بايد بر اساس نيازمان آن را انتخاب کنيم به همين خاطر ما در اينجا سعي مي‌کنيم توضيحات لازم را به شما دهيم تا با مزايا و معايب هر کدام به خوبي آشنا شويد تا درنهايت بتوانيد مدلي را انتخاب کنيد که بيشترين کارايي را براي شما داشته باشد.

اولين چيزي که زمان خريد ماشين ظرفشويي بوش نظر افراد را به خود جلب مي‌کند ظرفيت 12، 13 و 14 نفره است که به شما پيشنهاد مي‌کنيم خيلي به اين موضوع توجه نکنيد به دليل اينکه شرکت هاي توليد کننده مي‌دانند اين عدد ازنظر رواني تأثير زيادي بر روي خريدار دارد به همين خاطر سعي مي‌کنند با اضافه کردن يک قسمت کوچک به سبد مثلا براي قرار دادن فنجان هاي قهوه ظرفيت عددي آن را بيشتر نشان دهند، اما توجه داشته باشيد فضاي داخل تمام ماشين هاي ظرفشويي يکسان است و مهم ترين مسئله تعداد سبد در ماشين ظرفشويي است که مي‌تواند 2 سبد و يا 3 سبد باشد بازهم تأکيد مي‌کنيم در اينجا نيز فضاي داخلي هر دو به يک اندازه است فقط تفاوت در تعداد سبد در آنها است که البته هر کدام نيز مزايا و معايب خود را دارند به اين صورت که در مدل هاي دوطبقه سبد قاشق و چنگال در سبد پايين قرار دارد مزيت اين سبد کوچک در سبد پايين اين است که قرار دادن قاشق و چنگال ها در آن بسيار آسان است و زمان کمتري را از شما مي گيرد و مزيت ديگر آن اين است که سبد مياني که در ماشين ظرفشويي بوش قابليت تنظيم ارتفاع دارد شما مي‌توانيد ارتفاع بيشتري در هر دو طبقه داشته باشيد؛ اما اگر بخواهيم به معايب آن اشاره داشته باشيم توجه کنيد که سبد قاشق و چنگال که در طبقه اول قرار مي گيرد قسمتي از فضاي اين طبقه را اشغال مي‌کند که مي‌توان گفت اين سبد حدوداً فضاي چهار تا پنج پشقاب را در اين طبقه اشغال مي‌کند؛ اما در مدل هاي ماشين ظرفشويي بوش که 3 طبقه دارد سبد قاشق و چنگال در طبقه پايين برداشته شده و به صورت يک طبقه در بالاي ماشين ظرفشويي قرار گرفته است تا ديگر فضايي از طبقه پايين اشغال نشود اما در کنار اين مزيت اين طراحي نيز مشکلات و معايب خود را دارد اول اينکه شما بايد قاشق و چنگال هاي خود را به صورت مرتب در طبقه بالا بچينيد در غير اين صورت خوب شسته نمي‌شود و اگر آدم که حوصله اي هستيد به شما همان مدلهاي دو سبد را پيشنهاد مي‌کنيم اما مشکل دوم اين است که چون طبقه سوم قسمتي از فضاي بالاي ماشين ظرفشويي را اشغال کرده است فضاي کمتري براي دو طبقه پايين وجود دارد حال اگر بخواهيد قابلمه بزرگ و يا ماهيتابه را در سبد پايين قرار دهيد شما مجبور خواهيد بود با بالا بردن طبقه دوم فضاي بيشتري به سبد پايين دهيد و اين باعث مي‌شود ارتفاع طبقه مياني کمتر شود در اين صورت شما فقط ظروفي با ارتفاع يک پيش دستي را مي‌توانيد داخل سبد مياني قرار دهيد اين معايب و مزاياي ماشين هاي ظرفشويي 2 سبد و 3 سبد بود حال مي‌بينيد که شما با دانستن همين اطلاعات که تا همين جا بدست آورديم مي‌توانيم انتخاب بهتري داشته باشيم اما از اينجا به بعد خيلي مهم تر خواهد بود.

برنامه هاي شستشو در ماشين ظرفشويي بوش

بعد از انتخاب نوع و ظرفيت يکي از مهم‌ترين نکاتي که بايد در زمان خريد ماشين ظرفشويي به آن دقت زيادي داشته باشيد برنامه هاي شستشو مي‌باشد که ما در اينجا سعي مي‌کنيم به چند تا از آنها اشاره کنيم که مي‌تواند به انتخاب شما کمک کند فقط دقت داشته باشد هر کدام از برنامه هاي شستشو که به دستگاه اضافه مي‌شود مي‌تواند تاثير زيادي بر روي قيمت ماشين ظرفشويي داشته باشد که ممکن است کارايي زيادي براي شما نداشته باشد و يا شايد در برخي از مواقع ما به دليل ندانستن عملکرد آن برنامه نمي‌توانيد از آن استفاده کنيم پس بهتر است اين قسمت را با دقت مطالعه نماييد تا هم بتواند به انتخاب شما کمک کند و هم با نحوه عملکرد و استفاده درست برنامه هاي شستشو آشنا شويد تا در آينده بتوانيد به درستي از آنها استفاده کنيد.

برنامه نيم شور يا همان Half Load در ماشين ظرفشويي بوش

برنامه شستشو Half Load امکان استفاده از نصف ظرفيت ماشين ظرفشويي را به شما مي دهد که شما مي‌توانيد با قرار دادن ظروف خود در سبد پايين ماشين آن را روشن کنيد و ديگر لازم نيست منتظر پر شدن ظرفيت دستگاه بمانيد، به همين خاطر اگر يک خانواده کم جمعيت هستيد که حتي يک ماشين ظرفشويي روميزي مي‌تواند جوابگوي نياز شما باشد اما ازنظر فضا و مالي مشکلي نداريد و دوست داريد حتي زماني که مهمان نيز در منزل داريد از ماشين ظرفشويي خود استفاده کنيد به شما پيشنهاد مي‌کنيم مدلي را تهيه کنيد که برنامه نيم شور يا همان Half Load را داشته باشد تا شما بتوانيد هم به صورت روزانه از آن استفاده کنيد و هم زماني که مهمان در منزل داريد؛ اما به اين نکته دقت داشته باشيد که زمان استفاده از اين برنامه بهتر است بجاي استفاده از قرص ماشين ظرفشويي از ژل استفاده کنيد چراکه همانطور که در بالا نيز به آن اشاره کرديم ميزان مواد شوينده در يک قرص براي ظرفيت کامل در نظر گرفته شده اما زماني که شما از برنامه نيم شور استفاده مي‌کنيد استفاده از قرص مي‌تواند علاوه بر ليز کردن ظروف ازنظر اقتصادي نيز براي شما مقرون به صرفه نباشد پس اگر تصميم گرفتيد در آينده از ژل استفاده کنيد اگر دقت کنيد در قسمت جايگاه قرص يک خط وجود دارد تا در زماني که مي خواهيد از ژل استفاده مي‌کنيد اگر ظرفيت ظرفشويي شما نصف است و مي خواهيد از برنامه نيم شور استفاده کنيد کافيست ژل را تا خط اول پرکنيد اما اگر ظرفيت ماشين ظرفشويي شما کامل است ژل را تا خط دوم پر مي‌کنيد و يا مي‌توانيد از يک قرص استفاده کنيد.

برنامه Vario Speed ??Plus در ماشين ظرفشويي بوش

يکي ديگر از برنامه هايي است که شايد وجود آن براي برخي از افراد در ماشين ظرفشويي مهم باشد و تمايل داشته باشند آن را داشته باشند برنامهVario Speed مي‌باشد، شما مي‌توانيد با اضافه کردن اين برنامه به برنامه شستشوي ماشين ظرفشويي بوش تا 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهيد. در بعضي از مواقع ممکن است شما مهمان در منزل داشته باشيد و بخواهيد ظروف شما خيلي سريع شسته شود تا بتوانيد از ظروف خود داخل ماشين ظرفشويي استفاده کنيد و يا يکسري ظروف ديگر را داخل ماشين براي شستن قرار دهيد مي‌توانيد از اين برنامه استفاده کنيد اما توجه داشته باشيد که استفاده از اين برنامه مي‌تواند 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهد اما در مقابل چيزي حدود 20 درصد ميزان مصرف انرژي افزايش پيدا مي‌کند. توجه داشته باشيد که برنامهVario Speed فقط زمان شستشو را کاهش مي دهد يعني تاثيري بر عملکرد برنامه شستشويي که شما انتخاب کرده ايد ندارد و هيچ ارتباطي با برنامه هايي مانند Quick Wash و يا Turbo Speed 20min ندارد.

برنامه شستشوي Intensive zone در ماشين ظرفشويي بوش

برنامه شستشوي Intensive zone مي‌تواند ظروف بزرگ مانند تابه و قابلمه را براي شما بشورد، عملکرد اين برنامه شستشو به اين صورت است که ماشين ظرفشويي بوش براي شستن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ماهيتابه از دما و فشار بالاي آب استفاده مي‌کند اما زمان استفاده از اين برنامه توجه داشته باشيد که به شما پيشنهاد مي‌شود قابلمه و تابه خود را در طبقه پايين ماشين ظرفشويي قرار دهيد و از قرار دادن ظروف گل دار و کريستال در اين طبقه خوداري کنيد و از طبقه بالا براي قرار دادن اين ظروف استفاده کنيد، چراکه همانطور که در ابتدا نيز به آن اشاره کرديم زمان استفاده از برنامه Intensive zone ماشين ظرفشويي براي شستن ظروف در طبقه پايين از فشار بالاي آب استفاده مي‌کند که اين فشار بالا در بلند مدت مي‌تواند باعث خش افتادن و کم رنگ شدن گل هاي ظروف شما در طبقه پايين شود پس زمان استفاده از اين برنامه بهتر است ظروف کريستال و گل دار خود را در طبقه بالايي قرار دهيد. به همين دليل بسياري از افراد زمان کدر شدن ظروف خود در ماشين ظرفشويي تصور مي‌کنند مشکل از ماشين ظرفشويي آنهاست که باعث تار شدن و کدر شدن ظروف مي‌شود پس همانطور که ديديد آشنا بودن شما با نحوه عملکرد برنامه هاي شستشو مي‌تواند کمکي بزرگي در زمان استفاده از آنها به شما کند.

اما برنامه هاي شستشوي بسيار زيادي وجود دارد که هر کدام از آنها عملکرد مختص به خود را دارند و مي‌توانند مزاياي مختص به خود را براي شما داشته باشند، مانند برنامه شستشوي Night Program، ECO، Pre Rinse، Quick Wash، Perfect Dry، Turbo Speed 20min و برنامه هاي مختلف Auto که در اينجا از حوصله شما خارج بود که بخواهيم در مورد همه آنها صحبت کنيم اما به شما پيشنهاد مي‌کنيم براي آشنايي بيشتر با اين برنامه ها جمله « برنامه هاي شستشوي ماشين ظرفشويي 20 بخر» را در گوگل سرچ کنيد و بر روي اولين نتيجه گوگل کليک کنيد تا وارد مقاله مورد نظر در مجله اينترنتي 20 بخر شويد در آنجا شما مي‌توانيد با تمام برنامه هاي شستشو آشنا شويد تا در آينده نيز بتوانيد به درستي از آنها استفاده کنيد اما مزيت ديگري که اين مسئله براي شما خواهد داشت اين است که شما با نحوه عملکرد برنامه هاي شستشو آشنا مي‌شويد و مطمئناً راحت تر مي‌توانيد متوجه شويد که به کدام يک از آنها نياز داريد اين اطلاعات مي‌تواند در خريد ماشين ظرفشويي بوش به شما کمک کند تا در نهايت بتوانيد انتخاب هوشمندانه تري داشته باشيد.

تکنولوژي هاي مختلف در ماشين ظرفشويي بوش

يکي ديگر از موارد بسيار مهم در زمان خريد ماشين ظرفشويي بوش آشنايي کامل با برخي از تکنولوژي هاي بکار رفته در آن مي‌باشد که مي‌تواند امکانات متفاوتي را در اختيار شما قرار دهد اما دقت داشته باشيد که تمام اين امکانات ممکن است کارايي زيادي براي شما نداشته باشد اما مي‌تواند تاثير بسيار زيادي در قيمت ماشين ظرفشويي بوش داشته باشد و توجيه اقتصادي براي شما نداشته باشد پس به شما پيشنهاد مي‌کنيم حتما به عملکرد و مزيت هايي که مي‌تواند يک تکنولوژي براي شما داشته باشد خوب دقت کنيد شايد وجود يک تکنولوژي در ماشين ظرفشويي بوش براي شما خيلي مهم نباشد و شما نيازي به آن نداشته باشيد و يا اختلاف قيمتي که بابت اين تکنولوژي مي خواهيد پرداخت کنيد توجيه اقتصادي براي شما نداشته باشد.

سنگ زئوليت در ماشين ظرفشويي بوش

حتما اگر به دنبال خريد ماشين ظرفشويي بوش براي منزل خود هستيد بارها در مورد سنگ زئوليت شنيده ايد و هر کس نظري در مورد آن دارد ما در اينجا عملکرد آن را به صورت کامل براي شما توضيح خواهيم داد تا با معايب و مزاياي آن به خوبي آشنا شويد تا شما بتوانيد در مورد آن تصميم بگيريد که آيا دوست داريد ماشين ظرفشويي شما داراي سنگ زئوليت باشد يا خير؟ در اينجا بايد بگوييم که زئوليت Zeolite در حقيقت يک سنگ معدني است که مانند بسياري از سنگ هاي ديگر در طبيعت داراي يک ويژگي منحصر به فرد است، به اين صورت که اين سنگ زئوليت مي‌تواند رطوبت موجود در هوا را به خود جذب کند و آن را به گرما تبديل کند گرمايي که سنگ زئوليت بعد از جذب رطوبت توليد مي‌کند حدود 212 درجه فارنهايت مي‌باشد به همين خاطر شرکت بوش از آن براي کاهش مصرف انرژي در ماشين هاي ظرفشويي خود استفاده مي‌کند؛ اما چطور سنگ زئوليت مصرف انرژي را در ماشين ظرفشويي کاهش مي دهد؟ ماشين ظرفشويي بوش براي شروع از المنت براي گرم کردن آب استفاده مي‌کند در اينجا سنگ بخار آب را جذب مي‌کند و آن را به گرما تبديل مي‌کند، از اينجا به بعد اين گرما به کمک المنت مي آيد براي گرم کردن آب و يا خشک کردن ظروف که اين موضوع باعث مي‌شود 10 درصد مصرف انرژي کاهش پيدا کند به همين دليل مدل هايي که داراي سنگ زئوليت هستند برچسب انرژي A+++ را به خود اختصاص داده اند بهترين مثال براي آن مي‌توانيم به ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M اشاره کنيم اين دو مدل ازنظر مشخصات فني دقيقا شبيه به هم هستن اما تنها تفاوت بين اين دو مدل وجود سنگ زئوليت در SMS88TW02M مي‌باشد که توانسته برچسب انرژي A+++ را به خود اختصاص دهد اما SMS88TW01M داراي برچسب انرژي A++ مي‌باشد اما شما مي‌توانيد اختلاف قيمت بين اين دو مدل را به خوبي ببينيد و تصميم بگيريد که اين اختلاف قيمت براي شما توجيه اقتصادي دارد يا خير؟

نکته ديگري که در مورد اين سنگ ممکن است ذهن شما را به خود درگير کند اين است که برخي از فروشندگان اين طور بازگو مي‌کنند که وجود اين سنگ باعث مي‌شود ظروف شما خيلي بهتر خشک شود و متاسفانه برخي طوري اين مسئله را بازگو مي‌کنند که تفاوت خيلي زيادي وجود دارد اما اگر بخواهيم کاملا واقع بينانه به اين مسئله نگاه کنيم تا بتوانيم تصميم درستي بگيريم بايد بگوييم که ظرف ها در تمام ماشين هاي ظرفشويي به صورت کامل خشک مي‌شوند اما همانطور که گفتيم سنگ زئوليت رطوبت را جذب مي‌کند و آن را به گرما تبديل مي‌کند که اين باعث مي‌شود زماني که فن شروع به باد زدن مي‌کند و گرماي المنت را در ماشين پخش مي‌کند گرماي اين سنگ به کمک المنت مي آيد و باعث مي‌شود المنت زمان کمتري را کار کند و همين موضوع باعث کاهش مصرف انرژي در ماشين ظرفشويي بوش مي شد و چون اين سنگ رطوبت را به خود جذب مي‌کند زماني که شما درب ماشين را باز مي‌کنيد بخار کمتري در دستگاه است و همان زمان شما مي‌توانيد ظروف خود را داخل کابينت قرار دهيد اما در مدل هايي که اين سنگ وجود ندارد زمان باز کردن درب ماشين ظرفشويي بخار آب در دستگاه وجود دارد که کافيست نهايت 10 دقيقه درب دستگاه را باز بزاريد تا بخار آب خارج شود و سپس مي‌توانيد ظروف خود را که کاملا خشک شده است را داخل کابينت قرار دهيد اين تمام واقعيت و مزاياي سنگ زئوليت بود حال شما بايد تصميم بگيريد که آيا اين اختلاف قيمت در مقابل اين مزايا براي شما توجيه اقتصادي دارد يا خير؟

Home connect در ماشين ظرفشويي بوش

وجود قابليت Home connect در ماشين ظرفشويي بوش اين امکان را براي شما فراهم مي‌کند تا بتوانيد دستگاه خود را به اينترنت متصل کنيد و با نصب يک اپليکيشن بر روي گوشي موبايل و يا تبلت خود در هرجايي که هستيد بتوانيد به آن متصل شويد و آن را مديريت کنيد بطور مثال زماني که در مسافرت هستيد مي‌توانيد از خاموش و يا روشن بودن دستگاه خود مطلع شويد و يا ظروف خود را داخل ماشين ظرفشويي قرار دهيد و زماني که از محل کار خود در حال بازگشت به منزل هستيد آن را روشن کنيد تا زماني که به خانه مي‌رسيد ماشين ظرفشويي شستن ظرف ها را تمام کرده باشد درست است که Home connect نيز يک آپشن خوب براي شماست اما سوال اينجاست که چقدر ممکن است شما از يک همچين آپشني استفاده کنيد و چقدر حاضريد براي چنين آپشني پول پرداخت کنيد و تا چه حدي براي شما توجيه اقتصادي دارد. اميدواريم مباحث گفته شده تا به اينجا توانسته باشد تا حدي به انتخاب بهترين مدل ماشين ظرفشويي به شما کمک کرده باشد شايد تا به اينجا نتوانستيم تمام تکنولوژي هاي ظرفشويي را به شما معرفي کنيم اما سعي کرديم 2 تا از مهم ترين آنها را که تاثير زيادي بر روي قيمت ماشين ظرفشويي داشتند را مورد بررسي قرار دهيم.

گارانتي اصلي بوش در ايران کدام شرکت است؟

بعد از انتخاب بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش براي منزل خود يکي از مهم ترين مواردي که بايد به آن دقت زيادي داشته باشيد داشتن اطلاعات کافي در مورد گارانتي بوش است اما متاسفانه امروزه به هر فروشگاهي که مراجعه مي‌کنيد خود را نمايندگي اصلي بوش معرفي مي‌کند و يک گارانتي را به عنوان گارانتي اصلي به ما معرفي مي‌کند و جالب اينجاست که مدعي اين هستند که اين گارانتي اصلي بوش در ايران است و گارانتي هاي ديگر معتبر نيستند اما متاسفانه هيچ مدرکي بابت ادعاهايي که مي‌کنند ندارند و فقط شما را دچار سردرگمي مي‌کنند ما در ابتدا داستان اين همه گارانتي را به شما خواهيم گفت و در ادامه گارانتي اصلي بوش در ايران را به همراه مدارک به شما معرفي خواهيم کرد چراکه داشتن يک گارانتي شرکتي مي‌تواند خيال شما را بابت قطعات و خدمات پس از فروش کاملا آسوده کند، اما مسئله ديگري که بسيار مهم هست اين است که با داشتن گارانتي اصلي بوش مي‌تواند خيال شما از بابت اصل بودن کالا راحت باشد.

متاسفانه امروزه بسياري از فروشگاه و شرکت هاي تعميرات لوازم خانگي کارت هايي را تحت عنوان کارت گارانتي چاپ مي‌کنند و در اختيار فروشگاه هاي لوازم خانگي قرار مي‌دهند تا آن را به عنوان کارت گارانتي بر روي لوازم خانگي خود قرار دهند اما دقت داشته باشيد که اين کارت هاي گارانتي در حقيقت فقط يک ترکت تبليغاتي مي‌باشد که تحت عنوان کارت گارانتي روي دستگاه قرار مي گيرد، به اين صورت اگر شما روزي احتياج به سرويس کار و يا قطعه‌اي داشته باشيد مطمئناً مستقيم به سراغ کارت گارانتي دستگاه خود مي رويد و با شماره‌اي که بر روي آن قرار دارد تماس مي گيريد، به اين صورت شما مشتري آن شرکت تعميرات لوازم خانگي خواهيد شد چراکه مطمئنا هيچ چيز شامل گارانتي نمي‌شود و شما بايد بابت سرويس و قطعات هزينه آن را پرداخت کنيد و چون آنها مي‌دانند شما به عنوان نمايندگي به آنها اعتماد زيادي داريد و سراغ شرکت ديگري نخواهيد رفت هزينه بسيار زيادي از شما خواهند گرفت.

بهتر است که بدانيد شرکت بوش بعد از توافق برجام در سال 1395 فعاليت خود را به صورت رسمي تحت عنوان بوش سرويس آغاز کرد که چهار شرکت کاسپين، سناپويان، کارا گستر و مهستان را در زير مجموعه خود قرار مي گيرد اين چهار شرکت تحت عنوان بوش سرويس وظيفه فروش و خدمات پس از فروش شرکت بوش را بر عهده دارند که تمام خدمات اين چهار شرکت تحت نظارت مستقيم BSH آلمان انجام مي‌شود که خدمات يکساني را به مشتريان خود ارائه مي‌کنند، حتما با خود مي گوييد اگر چنين چيزي واقعيت داشته باشد مطمئنا بايد نام ايران در سايت رسمي بوش آلمان وجود داشته باشد؟ بله دقيقا همين طور است به همين خاطر به شما پيشنهاد مي‌کنيم براي ديدن عکس کارت گارانتي بوش سرويس و ديدن نام ايران در سايت رسمي بوش از طريق لينک «گارانتي بوش سرويس» وارد صفحه مورد نظر شويد شما تا در آنجا هر آنچه درباره گارانتي بوش سرويس و يا حتي سيهاوي لازم داريد را پيدا کنيد و جواب تمام سوالات خود را بگيريد اما بياد داشته باشيد تمام مقاله را به دقت بخوانيد چراکه مسئله بسيار مهمي است و بهتر است به طور کامل با آن آشنا شويد.

نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش کجاست؟

حال که شما قصد خريد ماشين ظرفشويي بوش را داريد حتما به دنبال نزديک ترين نمايندگي بوش به منزل خود هستيد ما نيز آدرس و تلفن تمام فروشگاه هاي لوازم خانگي بوش را در سرار کشور در اختيار شما قرار خواهيم داد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد اما توجه داشته باشيد که در حال حاضر هيچ فروشگاهي تحت عنوان نمايندگي بوش در کل کشور وجود ندارد و تمامي فروشگاه ها در حقيقت فقط عامل فروش محسوب مي‌شود چراکه دقت داشته باشيد زماني ما مي‌توانيم فروشگاهي را به عنوان نمايندگي فروش به شما معرفي کنيم که توسط شرکت بوش روي آن نظارت وجود داشته باشد اما متاسفانه چنين چيزي در حال حاضر در کشور وجود ندارد اما اگر اطلاعات کاملي از نمايندگي بوش سرويس و يا سيهاوي لازم داريد از طريق لينک «نمايندگي بوش در امين حضور» مي‌توانيد به اين صفحه مراجعه کنيد در آنجا شما مي‌توانيد به آدرس و شماره تلفن خدمات پس از فروش بوش سرويس، سيهاوي و تمام فروشگاه هاي لوازم خانگي در کل کشور دسترسي داشته باشيد.

منبع: خبرگزاري خبر آنلاين


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نرده روي ديوار

چهارشنبه 30 بهمن 1398
9:19
از تهِ دلم

نرده روي ديوار

نرده روي ديوار از نوع حفاظ شاخ گوزني و حفاظ پنجره از ورود سارقان به داخل منزل جلوگيري مي کند .

نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

تماس با کارشناس فروش 09123649705 مهندس حميد رضا هاشمي

عوامل مؤثر بر انتخاب نرده

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ پنجره

زماني که صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.

محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

حفاظ شاخ گوزني

بدون شک شما هم ميدانيد که يکي از مهم ترين راه هاي برقراري امنيت در خانه استفاده از حفاظ شاخ گوزني است. در اين بين حفاظ شاخ گوزني هم يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد به آن دقت کنيد چرا که شما توسط اين حفاظ ها امنيت را براي ساختمان خود ايجاد مي کنيد و در صورتي که دچار هرگونه مشکل باشند، شما هم دچار مشکل خواهيد شد.

حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر حيات کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري کنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي کنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده کنيد.

هزينه حفاظ شاخ گوزني بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري کنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد کاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت کنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نکته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني در واقع به نکات بسياري بستگي دارد که از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره کرد.


برچسب ها: نرده , روی , دیوار ,
[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به از تهِ دلم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]