هايک ويژن جايگاه هاي نفت و گاز شرکت توتال را مجهز به دوربين مداربسته کرد

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400
10:28
از تهِ دلم

هايک ويژن جايگاه هاي نفت و گاز شرکت توتال را مجهز به دوربين مداربسته کرد

دوربين هاي سري Hikvision Easy IP 3.0 با رزولوشن بالا ، تصوير برداري با کيفيت در نور کم يا نور شديد را براي مشتريان فراهم مي کنند همچنين تصوير برداري مطلوب در شرايط آب و هوايي نامساعد امکان پوشش هميشگي فضاهاي مورد نياز را مي دهد. اين سري از دوربين هاي هوشمند هايک ويژن قابليت هايي نظير رديابي افراد ، تشخيص عبور فرد از خط فرضي ، تشخيص نفوذ به محوطه ي از پيش تعريف شده ، تشخيص حرکت و ارسال آلارم هاي مختلف با توجه به رخداد هاي از پيش تعريف شده را براي کاربران اتاق کنترل فراهم مي کند. کاربر اتاق کنترل مي تواند سناريوهاي مختلف را طراحي کند تا در مواقع بحراني ، با تشخيص مورد مشکوک، فعاليت از پيش تعيين شده اي را اجرا کند.

با استفاده از اين سناريو هاي امنيتي ، ماموران ايمني و اپراتورهاي اتاق کنترل مي توانند به خوبي هر رويدادي را مديريت کنند. علاوه به اين مديران توتال با مشاهده تصاوير، نحوه ارائه خدمت پرسنل اين شرکت به مشتريان و بهبود سطح خدمات خود مي توانند رضايت مندي مشتريان را افزايش داده و به اين ترتيب ميزان فروش و سود خود را اضافه کنند. از اين رو سيستم دوربين مدار بسته علاوه بر حل مشکلات امنيتي ايستگاه هاي ارائه خدمات و پمپ هاي بنزين و گاز ، مي تواند فروش اين شرکت را افزايش دهد.

براي ضبط تصاوير دوربين هاي پيشنهادي از NVR هاي قدرتمند هايک ويژن با 12 ترابايت هارد ديسک داخلي استفاده مي شود اين NVR ها مي توانند تصاوير دوربين هاي هايک ويژن را با همان کيفيت ضبط کنند و در مواقع ضروري با نمايش تصوير ضبط شده مشکلات احتمالي را حل کنند.

شرکت توتال تعداد زيادي دوربين آنالوگ را در ايستگاه هاي خود از قبل نصب کرده و در حال استفاده از آنها بود ، تغيير اين دوربين ها به سيستم IP مي توانست هزينه بسيار زيادي را به توتال اعمال نمايد که منطقي به نظر نمي آمد از اين رو آنها نخست مراکز حياتي را به دوربين تحت شبکه مجهز کردند و سيستم هاي مرکزي را با NVR هاي هايک ويژن جايگزين کردند سپس دوربين هاي آنالوگ را با استفاده از انکودرهاي هايک ويژن به NVR هاي مدرن هايک ويژن متصل کرده و تصاوير آنها را ضبط کردند . اين قابليت به توتال امکان مي دهد تا به مرور زمان و بصورت فاز به فاز دوربين هاي آنالوگ خود را با دوربين IPجايگزين کنند. دوربين هاي IP هايک ويژن در اين پروژه با قابليت POE تغذيه مي شوند از اين سو تنها با يک کابل شبکه تصاوير دوربين و تغذيه آن برقرار خواهد شد و ميزان کابل کشي نيز به مقدار قابل توجهي کاهش خواهد يافت.

سيستم هاي امنيتي تمامي زواياي مورد نظر را پوشش مي دهند. به لطف استفاده از سيستم مدار بسته IP هايک ويژن ، شرکت توتال مي تواند از قابليت هاي هوشمند اين سيستم استفاده کند . با توجه به استفاده از NVR هاي هايک ويژن حتي در مراکزي که از سيستم دوربين مدار بسته آنالوگ نيز استفاده مي کنند ، کاربران اتاق کنترل مي توانند از راه دور تمامي موارد را پوشش داده تحت نظر داشته باشند. مشاهده تصاوير از راه دور به صورت آنلاين انجام مي شود و هيچگونه تاخيري در تصاوير وجود نخواهد داشت.

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مداربسته

به گفته آقاي تويا استفاده از سيستم هوشمند هايک ويژن براي توتال باعث شده تا ميزان آسيب پذيري ، سرقت و … به ميزان قابل ملاحظه اي کاهش پيدا کند. با استفاده از تصاوير با کيفيت دوربين هاي مورد استفاده در طول روز و شب ماموران امنيتي مي توانند هرگونه رفتار مشکوکي را تشخيص داده و تحت نظر داشته باشند.

چشم هاي IP ، هميشه مراقب خواهند بود

سيستم هاي نظارت تصويري هايک ويژن به اپراتورهاي اتاق کنترل اجازه مي دهد تا با استفاده از پروتکل هاي مختلف و از راه دور بر فعاليت کارگران و پرسنل توتال نظارت داشته باشند و با تصميمات به موقع اين فرايند را بهبود دهند.

مدير بخش اجرايي توتال در اين زمينه گفت: در شرکت توتال امنيت کارمندان و پرسنل ، از اهميت ويژه اي براي ما برخوردار است، ما با استفاده از سيستم هاي نظارت تصويري هايک ويژن به خوبي مي توانيم سطح امنيت کارمندان و پرسنل خود را تحت نظر داشته باشيم و با فراهم کردن محيط کار ايمن تر ، سلامتي آنها را تضمين کنيم سيستم هاي نظارت تصويري هايک ويژن مواردي که جان کارکنان ما هنگام کارکردن در خطر است را به ما نشان مي دهد.

نگاه به آينده

جايگاه هاي خدمت رساني توتال به لطف استفاده از سيستم هاي نظارت تصويري هايک ويژن سطح امنيت خود را به ميزان زيادي افزايش داده اند و مي توانند در مقابل اقدامات خرابکارانه ، سرقت و مواردي شبيه به اين در مواقع ضروري اطلاع رساني کنند.

بيشتر بخوانيد : تي وي تي

سيستم هاي امنيتي هايک ويژن علاوه بر نمايش با کيفيت تصاوير زنده و ضبط شده به کاربران ، بصورت شبانه روزي ، تصوير برداري مي کند و با استفاده از پروتکل هاي امن اطلاعات و تصاوير را انتقال مي دهند از سوي ديگر سطح امنيت کارمندان تا حدود زيادي با استفاده از ويژگي PPE ( تجهيزات حفاظت شخصي ) در مراکز توتال بهبود پيدا کرده است.

هزينه نصب و راه اندازي مناسب و يکپارچه سازي سيستم مدار بسته با ساير سيستم هاي امنيتي يک مزيت ويژه و کارآمد در هايک ويژن به حساب مي آيد. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتريان از ويژگي هاي منحصر به فرد اين برند چيني قدرتمند به حساب مي آيد.

استفاده از سيستم هاي هوشمند هايک ويژن و محصولات سري هوش مصنوعي تحت عنوان توسعه آينده سيستم توسط شرکت توتال بررسي شده است و قرار است در فازهاي جديد استفاده از اين سري از دوربين هاي هايک ويژن نيز در مراکز توتال در دستور کار قرار بگيرد.


[ بازدید : 192 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به از تهِ دلم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]